INFORMACJE O ZNAKOWANIU
Max wielkość pliku to 15MB.
Akceptowalny typy plików (.jpg, .png, .gif, .jpeg, .pdf, .svg, .eps, .ico, .bmp, .tif, .ai, .psd)
Grafika wektorowa
Najważniejszą zaletą stosowania sztuki opartej na wektorach jest to, że pliki można bez końca powiększać bez utraty jakości, a także są one bardzo łatwe do modyfikacji lub rozdzielania kolorów. Plik wektorowy może być dostarczony w następujących formatach plików: EPS, AI lub PDF. Jakiekolwiek inne dostarczone typy plików (takie jak JPG, PSD lub BMP) nigdy nie są wektoryzowane. Są one w postaci pikseli.
Grafika nie-wektorowa
Jeśli dostarczenie grafiki wektorowej nie jest możliwe, można również użyć pliku o wysokiej rozdzielczości jako pliku rastrowego. Może to być JPG, a także BMP, TIF lub EPS. Konkretny plik musi mieć rozdzielczość co najmniej 600 dpi, w przeciwnym razie rozdzielczość jest zbyt niska. Główną wadą grafiki nie-wektorowej jest obniżenie jakości loga i/lub tekstu w miarę zwiększania rozmiaru. Plik o rozdzielczości 72 dpi nigdy nie jest wystarczający. Plik, który nie wydaje się ostro na ekranie, na pewno nie nadaje się do druku. Plik o rozdzielczości 300 dpi może być wystarczający do druku, na przykład do drukowania zdjęcia lub obrazu pełnokolorowego. Taki plik można drukować tylko w dostarczonym rozmiarze lub mniejszym. Kiedy rozmiar musi być zwiększony, rozdzielczość staje się zdecydowanie zbyt niska. Plik 300 dpi o rozmiarze 3 cm x 0,7 cm można wydrukować na długopisie, ale gdy ten sam plik ma być wydrukowany na parasolu o szerokości 20 cm, plik 300 dpi będzie miał tylko 45 dpi. (3/20cm = 0.15*300 = 45 dpi)
Tekst
Tekst, który ma być przygotowany do nadruku, może być dostarczony w pliku Word lub tekst może być umieszczony w treści wiadomości e-mail, co jest preferowane, jeśli konieczne jest użycie określonej czcionki, prosimy o wcześniejsze sprawdzenie, czy mamy ją w naszej bazie czcionek.
Kolory
Ważne jest, aby dostarczyć właściwe kolory Pantone (PMS). Podanie właściwych numerów kolorów Pantone zapobiegnie nieporozumieniom. Zatwierdzone dowody zostaną porównane z danymi w zamówieniu. Jeśli kolory są podobne, można wykonać film, jeśli nie, klient zostanie skontaktowany. W razie potrzeby można podać również numer koloru RAL lub HKS, ale PMS jest preferowany. Kolory na ekranie są wrażeniem efektu końcowego, a nie 100% dopasowaniem. Wynik końcowy może więc różnić się od dowodu PDF.
Oczywiście, możesz przesłać własny projekt do znakowania, zwracając uwagę na wymagania opisane w pytaniach powyżej.
Przygotowanie projektu graficznego możesz również nam zlecić. Nasi graficy na codzień przygotowują pliki dla naszych Klientów.
Dostępne techniki znakowania gadżetów reklamowych:
Tampodruku
Sitodruk
Transfer sitodruk
Grawerowanie laserowe
Haft komputerowy
Druk cyfrowy
Transfer cyfrowy
Sublimacja
Transfer ceramiczny
Tłoczenie
Naklejka epoksydowa
Etykieta cyfrowa
To ile będziesz mógł użyć kolorów w swoim projekcie zależy od:
- znakowanego przedmiotu
- zastosowanej techniki znakowania
Kilka przykładów:
- długopis znakowany tampodrukiem, maksymalnie 4 kolory
- koszulka znakowana sitodrukiem, maksymalnie 8 kolorów
- odzież znakowana full kolorem, nieograniczona ilość kolorów
- czapeczka z haftowanym logo, maksymalnie 8 kolorów
- kubek znakowany sublimacją, nieograniczona liczba kolorów
Tak, na metalowych produktach wykonujemy grawerowanie laserowe.
Technikę laserowego grawerowania możesz wykonać również na drewnianych przedmiotach.
Na większości przedmiotów możesz umieścić swoje logo w różnych miejscach.
Większość naszych przedmiotów posiada kilka zdjęć a jedno z nich przedstawia przedmiot z poglądowym logo.
Tak możesz zamówić próbkę gadżetu nawet od 1 szt. Próbkę możesz zamówić bez znakowania lub ze znakowaniem
UWAGA: przygotowanie procesu znakowania to koszty przewyższające jednostkową cenę produktu, nie zawsze opłacalne będzie zamawianie pojedynczej sztuki produktu wraz ze znakowaniem.
Przykład: cena 1 szt długopisu 1,45 zł a przygotowanie matrycy i maszyny do znakowania 80 zł. W tym przypadku próbka 1 sztuki długopisu z Twoim logo kosztowałaby 81,45 zł netto.
Nie istnieje minimalna ilość zamówienia dla każdej techniki.
UWAGA: przygotowanie procesu znakowania to koszty przewyższające jednostkową cenę produktu, nie zawsze opłacalne będzie zamawianie bardzo małego nakładu.
Przykład: znakowany długopis przy nakładzie 20 sztuk będzie kosztował 7,52 zł. Przy nakładzie 120 sztuk cena spada do 2,41 zł a przy nakładzie 220 sztuk do 2,08 zł.
Im większy nakład, cena przygotowania znakowania rozkłada się na większą ilość zamawianych sztuk.
Nie ma dodatkowych kosztów.
Każda technika znakowania ma swój koszt przygotowania, który rozkłada się na zamawiany nakład.
Wycenę produktu ze znakowaniem otrzymasz już z uwzględnieniem przygotowania danej techniki znakowania.
Uwaga: ceny produktów w naszym serwisie nie zawierają znakowania. Znakowanie obliczamy na podstawie podanej przez Ciebie ilości zamawianych sztuk, techniki znakowania i zastosowanej ilości kolorów.
INFORMACJE O DOSTAWIE
Czas realizacji znakowania zależy od rodzaju znakowania i zamówionej ilości. Aktualne czasy realizacji znakowania znajdziesz TUTAJ
Na terenie Polski:
- Wartość zamówienia poniżej 1000 zł: opłata za transport wynosi 19 zł.
- Wartość zamówienia powyżej 1000 zł: dostawa jest bezpłatna (0 zł).
Opłata za fracht jest naliczana na podstawie wartości netto kwoty zamówienia wraz z kosztem dostawy do jednego miejsca przeznaczenia.
Czas dostawy na terenie Polski i Europy znajdziesz TUTAJ
Nie ma minimalnej ilości zamawianych produktów, możesz zamówić nawet pojedyncze sztuki, np. chcesz zamówić próbki przed zleceniem znakowania.
UWAGA: przygotowanie procesu znakowania to koszty przewyższające jednostkową cenę produktu, nie zawsze opłacalne będzie zamawianie pojedynczej sztuki produktu wraz ze znakowaniem.
W naszym serwisie dostępne są następujące płatności:
- przelew bankowy
- szybki przelew przez bramkę płatności PayNow
- BLIK
- karta płatnicza
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres email.
Tak oczywiście. Dla Klientów nie prowadzących działalności gospodarczej wystawiamy paragon zakupu.